Minister-president Rob Jetten vindt het “eigenlijk zonde” dat het regeringsvliegtuig, dat nog geen zeven jaar in gebruik is, alweer vervangen moet worden. Dat zei hij tijdens de persconferentie na afloop van de wekelijkse ministerraad.